Opvallen met reclame vlaggen
Een slim bedrijf speelt zichzelf behoorlijk ‘in the picture’, en waarom ook niet? Jij hebt immers je eigen unique selling points, de kwaliteiten die jouw organisatie anders maken dan die van een ander. Het is het doel deze kwaliteiten natuurlijk te benadrukken aan klanten en potentiële klanten. Hiervoor is het allereerst handig een onderscheidende beeldtaal te hebben. Heb je een mooie huisstijl gevonden, dan kun je deze niet alleen op visitekaartjes drukken of op je website prominent naar voren laten komen, maar ook kun je hiervoor reclame vlaggen gebruiken. Ikzelf zou de Vlaggen Leverancier aanraden voor het laten produceren van geschikte vlaggen.
Directe leads naar aanleiding van de promotionele vlaggen
Met vlaggen als deze kun je een groot publiek namelijk opvallen, een publiek dat je anders misschien helemaal niet met je visitekaartjes noch je website had kunnen bereiken. Dat biedt het grote voordeel, dat je er een groot publiek mee bereikt – zeker als je hiervoor een prominente en goede locatie aanboort. Ben je bijvoorbeeld gevestigd op een aantrekkelijke locatie met je eigen bedrijf, dan kun je de bijbehorende ruimte makkelijk gebruiken voor het ophangen van dit soort reclame vlaggen. Aan het pand zelf is het bijvoorbeeld handig om de promotie vlaggen op te hangen, maar ook kun je aan palen op het terrein denken waaraan de doeken bevestigd kunnen worden. Bij de Vlaggen Leverancier kun je allerlei soorten vlaggen op maat laten maken, geheel in je eigen stijl – een die past bij wat jij met je bedrijf wilt uitstralen. Ik heb zelf aan levenden lijve mogen ervaren dat dit soort promotie heel behulpzaam is in het opvallen en dat je het directe leads oplevert!